Novinky

Agility :)

Ve středu 2.10. jsem jela s Aidou na agility. Po příjezdu jsem pomohla s parkurem a šly jsme si ho projít .Aida byla moc šikovná akorát budeme muset dopilovat slalom na obě dvě ruky, a pejsci nám zase vyli :D .

Návštěva u skautů :)

V pondělí 30.9. jsme s Aidou šly s bratrem,bratránkem a strejčkem k Borové chatě. Původně jsem měla v plánu jít s Aidou na procházku ale lákalo nás to dovnitř tak jsme nakonec zůstaly s klukama a jejich bandou skautů.Všichni skautíci se sešly v Borové chatě a domlouvaly se co budou dělat. Naonec jsme dělaly blbosti s Aidou a hrály hry. Aida byla šťastná že tam může s nimi dovádět a prohánět je po lese :D . Aida kupodivu byla jak andílek.Jak skauti skončily (po dvouch hod.) tak nás teta odvezla domů :).
Příští pondělí jdeme taky ,budou se opíkat špekáčky a Aida se na ně mooc těší :) , a skauti budou rozdělávat oheň bez sirek,zapalovače,papíru atd. jsem zvědavá jestly to někdo z nich udělá :D .

Agility :)

25.9. Jsem s Aidou jela na agility.Přijely jsme a pomohly nachystat parkur.Procházely jsme si parkur a slyšely jak houká sanitka,samozřejmě naši hafici začaly vít,dokonce i Aida :D . V 1. běhu si všichni pějsci zamilovaly kladinu :D , protože místo do tunelu nebo na skočku letěli na kladinu :D , jinak Aida byla šikovná i když taky si kladinu zamilovala ;) . V 2. běhu byl jiný  parkur,ale Aidinka byla mooc šikovná a zvládky jsme to :) . V 3.běhu byl stejný parkur jako v 2.běhu. Aidu jsem blbě navedla na slalom ale jinak jsme ho daly bez chybičky ;) :) ... Bylo to supééér :)

7.9.2013 jsme s Jančou a Aďou v 9h. dojely na agility.Byly připravené dva parkury. V 1. parkuru se Aidě moc nechtělo na kruh ale přesto mě velice překvapila se slalomem sice ho u konce jednou spletla ale jinak ho dala suprově :). V 2. parkuru se Aida bála do látkovýho tunelu protože ho už ním dlooohou neprobíhala  ...  V 3. běhu jsme si mohly vybrat z parkurů nebo běžet podle svého , já s Aidou jsme běžely ten první parkur akorát jsme si to trochu poupravily. Aida udělala asi 2 chybičky a bála se na houpačku tak po parkuru jsem ju s ní šla ještě zkusit :) ...

Máme koťátka :)

9.8.2013 Babička dovezla divoká koťátka.Teď už je máme 3 týdny a už jsou krotký,nechají se chovat,mazlí se a už i chodí po dvorku :). Aida si na ně zviká a už si spolu i hrajou :).

Stanování :)

15-20.7 Jsem s Aidou a dalšími super lidičkami jsme stanovaly v Moravičanech na Faře :) (přez 20 děcek :D).
V pondělí
já i brácha (a byly tam s náma aj tetička se strejčkem :/ ) jsme se seznámily s děckama i s vedoucíma z moravičan (Markétka,Majda,Emilka,Kája,Tom,Vojta,Adam,Verča,Eva,Hanka,Anička,Štěpánka,Lenča,Pavel,...) a samozřejmě tam byly i Rosťa se Zdenkem, a Markétka z Loštic.Aidě se tam mooc líbylo a celý den jen litala a prozkoumávala Faru a okolí.Byla to Fara a okolo Fary obrovská zahrada obklopena zdí ...Po obědě jsme hrály hry,rozdělovaly se na skupinky (každý den měla jedna skupinka službu-umívání nádobí atd ...),budíček (8:30) + rozcvička... Večer jsme si opíkaly špekáčky a byla stezka odvahy,Aidu jsem nesla a uplně se celou stezku klepala ...Nějak o pul 1 byla hláška " dělejte si co chcete ale bylo by dobry jít spát protože o pul 8 je budíček".Tak jsme zalezly do stanu já měla stan samozřejmě s Aidinkou,celou noc jsme nespaly protože kluci dělaly border !!!
V úterý nějak v 6 jsem pustila Aidu ze stanu a tam byla strašně naštvaná že nespala že na všechny vrčela a furt štěkala !!! O pul 8 jsme měly budíček + Aiděno štěkání,měly jsme rozcvičku s Leničkou.Pak byla osobní hygiena a bodování stanů (úklid), skupina která měla službu nachystala snídani a šlo se snídat + Aida dostala svou snídani.Skupina uklidila stůl a šlo se do sokolovny hrát hry ale já s něma nešla a zůstala s Aidou , místo sokolovny jsem šla s Aidou na menší procházku k řece ... Jak se všichni vrátily byl oběd a po obědě jsme hrály hry nebo ležely ve stanech.Večer byla večeře a promítal se film.Po filmu se šlo spát, tentokrát jsme aspoň spaly !!! (já s Aidou sice jen 4 hodiny ale nevadí ...)
Ve středu kolem 6 jsem pustila Aidu, o pul 8 budíček + rozcvička s Pavlem.Osobní hygiena  + bodování stanů a naše skupina chystala snídani.Po snídani se hrála vybíjená a fotbal.Já se šla projít s Aidou k řece a pak byl oběd a po obědě nějak ve 3 jely všichni na kolech a já s Aidou jsme šly na procházku .Nějak kolem 6 přijely a moje mamka s tátou nám dělaly na večeři bramboráky.Večer byl zase film a pak do stanů.
Ve čtvrtek kolem 6 jsem pustila Aidu ze stanu, o pul 8 budíček + rozcvička s Leničkou.Osobní hygiena + bodování stanů a chystání snídaně.Po snídani přišly dvě Paní z Mohelnice a dopoledne nás učily nové hry ... Pak byl oběd a po obědě byl naplánovanej koupák v Lošticích ale to se přesunulo na Pátek. a tak místo koupáku byla Vodní bytva :D :) !!! Bylo to super :D !!! 3 místnosti vytopeny, tráva a kytičky zality :D , zajímavy že Aida byla celá suchá po bitvě :D ... Po bitvě jsme uklízely 3 vytopeny místnosti (naštěstí jsme se polívaly venku jen kulí přenosu vody byla potopa :D ) .Byla večeře + zpívání u táboráku + film a pak do stanů.
V pátek kolem 6 jsem pustila Pajdu ze stanu, o pul 8 budíček + rozcvička s Lenčou.Osobní hygiena+bodování stanů + snídaně.Po snídani vodní bitva.Oběd,po obědě jsme jely na koupák do Loštic a Aida zustala na Faře s bráchou,Tomem,Vojtou,Rosťou,Zdenkem a Verčou.Na koupáku celkem super, voda ledová...Jak jsem se vrátily tak byla další vodní bitva.Pak byl táborák +večeře+ film a pak stezka odvahy ale tentokrát vedla přez Faru.Aspoň jsme si prohlédly vrch Fary.Pak jsme šly do stanů.
V sobotu byly všichni unavení tak nám přesunuly budíček na 8 hodin.A z Pátka na Sobotu jsme měly Kanadskou Noc !!!. Já měla šíleně špinavej spacák i mikynu a v žabkách rozvařenej škrob s čímsi,obličej celej od červené temperky a stínů atd... takže všichni u zrcadla a snažili se to smít,jediná Aida byla čistá :D.Pak byla snídaně + vodní bitka,uklízení stanů a po obědě dom.
A Aidinka začala hárat.

Máme další nové kamarády :) a já s Aidou jsme si tenhle týden moooc užily !!! sice se to nikdy nevyrovná těm skvělím zážítům s Jančou ale bylo to supr !!! :)

6.7.jsme byly na agi.

Voříškiáda :)

27.4.2013 Jsme jely do Hranic na voříškiádu.Na přejímku jsme dorazily nějak o pul 10.Byla možnost si i skusit agility,tak jsme si s Aidou zaběhly pár skoček,tunely a kladinu.My jsme byly v kruhu číslo 1,skupina 7.S Aidinkou jsme se vystavyly na 2. místo ! :).
Posudek: typický voříšek,hezké zbarvení,moc pěkný postoj,kvalitní předvedení
Rozhodčí: Miroslav Jakubík
Na to že to byla Aidinky první voříškiáda tak byla suprová a snažila se :) .
Ostatní výsledky Voříškiády zde :
www.voriskiadahranice.estranky.cz/clanky/vysledky/vysledky-2013.html

Odpoledne jsme byly s Aďou a Beretkou na prochajdě.Byla to suprová prochajda :) .

Agility

20.4. Jsme byly na agility.Aida uslyšela pískačku takže másto chystání parkuru sem se ju snažila uklidnit,ale pak už se trochu uklidnila.V parkuru byly tunely,látkový tunel,skočky,kladina.Poprví to Aida zaběhla užasně :).Po druhé už začala čmuchat a hledat kokiny po zemi :/.Snad to nějak dopilujem... :) Jinak Aida i Aďa se mooc snažily :).
aidinka17.rajce.idnes.cz/Agi/

Vstupní list :)

V pondělí 15.4. mi přišel email z Vořiškiády - přišel nám vstupní list.Kamarádka mi ho vytiskla.Takže 27.4. v Hranicích, přejímka je od 8:00 do 9:45 , v 10:00 je zahájení.Už se s Aidou mooc těšíme   :) .

Agility

6.4.Jsme byly na agi.Aida zkoušela i slalom,jednou se nám to povedlo ale moc se jí nechtělo.V parkuru byly i tunely,dálka,kladina,skočky,.. mooc sme si to užily a holky se snažily ... :)

Úraz :/

28.3.Ráno jsem šla pustit Aidu a ona se vůbec nemohla postavit.Tak jsem jí pomohla a šla jsem za rodičema.V Mohelnici veterynář zrovna ve čtvrtek nebyl,na Bouzově takyne,tak babička řekla ať skusíme zavolat do Dubicka jestly tam dneska je.V Dubicku byl až od 16:00.Tak vždycky jsem s ní šla jen n azchradu aby se vyvenčila a pak dom .Nějak ve 15:50 jsme jely do Dubicka.Šly jsme do čekárny a tam bylo plno pamlsků na prodej.Pak jsme byly v ordinaci.Prý měla zablokovaný zadní  nožky tak dostala 2 iněkce a jely jsme dom.Druhý den už to bylo lepší... :)

Agility

23.3. jsme byly na agi.Zaběhly jsme si parkur.Podruhé jsem chtěla fotit,ale foťák se seknul tak sem odběhla s Aidou a dala ho dopořádku a radši ho nechala.Jinak holky byly šikovné :).

19.3. Dneska Aida poprvé jela výtahem v paneláku ...  :)

S Aidou poslední dobou cvičíme jen na klikr,učíme se slalom. Možná se s Aidou účastníme Voříškiády :) www.voriskiadahranice.estranky.cz/ - pokud překecáme tatínka aby nás tam odvezl tak určitě bych to s Aidou chtěla zkusit ...

Agility - 2dny :)
12-13.3.v úterý:
Přijely jsme nachystaly překážkya šly jsi projít parkur.Byly tam skočky,tunely,áčko,kladina,.. Bylo to super ! :).Aida už docela v pohodě zastavovanou kladinu :). Po tréninku jsme se byly projít v parku. Aida s Aďou si pohrály a mi udělaly pár foteček :).
aidinka17.rajce.idnes.cz/Unicov_-_park/

ve středu: Přijely jsme šly přez park na cvičiště. Míša Drešrová nám ukazovala moderní zastavovanou kladinu ... Na parkuru byly skočky,kladina,tunely,... Dvakrát si to všichni zaběhly jen po kladinu a potom dvakrát celý parkur. 1.pokus jsem to Aidě skazila ... ale podrhý se nám to docela povedlo :)  ... Po tréninku  jsme zase šly přez park a něco málo nafotily :) .
aidinka17.rajce.idnes.cz/Unicov/

Ty dva dny byly z celých jarních práznin nejlepší a mooc jsme si je užily ;) :)

Agility :)

2.3. jsme jely na agility :).Pomohly jsme nachystat parkur,rozběhaly jsme se. Pak jsme si párkrát zaběhly parkur - tunely,skočky,kladinu,... Aida na konci kladiny zeskakovala a tak jsem ji učila zastavovanou a už ji to celkem jde :). Až si všichni zaběhly tak jsme zkoušely vpřed tunel :) .
aidinka17.rajce.idnes.cz/Agility_cesta_autem_D/

Aidinka má už 3 roky :) !!!

19.2.2013 Aida měla 3 roky :).Aidinka dostala dort a plno pamlsků...
aidinka17.rajce.idnes.cz/Aida_-_3_roky_dortik/

4.Agility:)

19.1.2013 jsme  s Jančou a Aďou jely na agility.Aďa měla 1 rok :).Přijely jsme pustily psíky a šly se projít po cvičišti. Mrtvé štěňátko které sme našly bylo čerstvě narozené a zmrzlé. Tak jsme to řekly vedoucí že sme našly mrtvé štěně a oni to uklidily... Postavila se dráha s překážkama a mi se s Jančou učily otočky :D.Aida s Aďou byly hodné a agility zase super :). Přijely jsme do Loštic a já šla s Aidou k Janče.Nafotily jsme Áďu a s Aidou jsem šla dom...
aidinka17.rajce.idnes.cz/Agility_2./

3.Agility :)

12.1.2013 jsme jely na agility.Přijely jsme a šly na kladinu.Pak jsem zkusila jestly se zase Aida bude bát tunelu a už se vůbec nebála :).Fotily jsme jen na první trať protože byla zima a my neměly rukavice :D.Donesly houpačku a každý si to mohl vyzkoušet.V další trati byla i houpačka.Aida se na ni rozběhla a skočila z konce  pak se bála tak jsem ju musela držet... Na třetí trati místo houpačky byl látkový  tunel a konec byl celý dole, a ten Aida v pohodě proběhla,skoky skáče M a je mooc šikovná :).Z Aidinky mám velkou radost :).
aidinka17.rajce.idnes.cz/Agility/

Silvestr + silvestrovská procházka :)

Na silvestr jsme byly s Jančou a Adélkou na procházce.Cestou jsme něco fotily ale byla nám strašné zima ... Došly jsme na louku a pustily Aidu s Aďou.Jednoduše dvě velky torpéda :D.Když si holky konečně vyhrály tak jsme něco fotily a pak si hrály a šly jsme domů.Večer jsme s Aidou byly u krbu.Aidu lákaly chlebíčky a dovijaké dobroty co byly na stole . Pak jsme ji chvíly cvičila na clicker.Šly jsme ke krbu a Aida si zamluvila křeslo :D.Babička ju tam nechala když je te nsivestr . Aida byla mooc ráda že je s námi doma. Od 20:00 začínaly už střílet . Jak se blížila půlnoc tak Aida abyla zatím v pohodě.O půlnoci se trochu bála ale byla statečná :).

2.Agility :)

29.12.2012 jsme jely na agility.Jak jsme dorazily na agilyty tak jsme měly přednášku o clickru.Po přednášce sme si šly zaběhat aby se psi rozehřály.Aida se trošku bála tunelu ale už to zvládá suprově :).Odskákaly jsme  a jely domů.Doma jsme s Aidinkou skoušela na cklicker a šlo ji to :).

Vánoce :)

24.12.2012 ráno jsem Aidu trénovala na clicker.Odpoledne jsme si vyšly na procházku.Večer Aida dostala večeřu - 2 placky ,kousek ryby bez kosti,...Aidinka si rozbaly dárečky kde byly kokínka, ... :)

1.  Agility :)

22.12.2012. jsme se s Jančou a Adell byly poprvé podívat na agility v Uničově !!! Bylo to  suprovy!!! Přijely jsme tam pomohly s překážkami, a pustily hafiky - aspoň si pohrály. Aidinka byla mooc šikovná. Zkoušely jsme (tunel,překážky,kladina,slalom...) akorát u látkovýho tunelu Aida ho přeběhla a pak šla naspátek skočila a natloukla si čumák ... Aidu to moc bavilo takže tam budeme jezdit :).

Moravičany - překvápko :D

25.11.2012 : Ráno jsme s Aidou,Jančou a Adell jely do Moravičan na cvičák.Na cvičáku jsme se šly projít přes les.Šly jsme okolo domu kde na zahradě hlídaly 2 pejsci.Chtěly jsme jít dál akorát oba pejsci oběhly dům a byly u nás.My jsme začaly utíkat byly jsme skoro u cvičáku a řekly jsme si že se určitě vrátily,ale oni běžěly zanámy.Na cvičáku jsme šly na kladinu a oni furt byly u nás, tak nám řekly že je máme zavíst na zahradu.Tak jsme utíkaly k tomu domu a skoušely jsme zvonit ale nikdo nebyl doma. Tak jsme zkoušely otevřít vrata a byly otevřeny tak jsme tam zevřely psi a utíkaly na cvičák pak jsme cvičily a jely domů.

Moravičany a prochajda :)

V nedělu jsem šla ráno s Aidou pro Janču s Adell a jely jsme autobusem do Moravičan.Vyztoupily jsme z autobusu a šly na cvičák pro psy .
Odložily jsme si věci na lavičku a šly jsme se projít než začneme cvičit poslušnost.Vrátily jsme se a pak nás zavolaly že máme jít cvičit. První šla Janča s Adell.Docvičily a šly jsme na řadu mi. S Aidou jsem docvičila a cvičitel mi říkal že dneska obě dvě byly nějak mimo oproti minule...Tak jsme se šly projít do lesa,vrátily jsme se a přijel pro nás taťka a jely jsme do Loštic.Janča pak šla se mnou a já pak ještě s Jančou na náměstí a měla jsme s sebou Aidu navolno!!! A poslouchala a Janča vytáhla i Adell a obě sme cvičily na náměstí a obě poslouchaly!!!Pak jsme šly s Aidou domů.

Odpolední procházka:   Šly jsme s Jančou a hafikama na fotbalák.Tam jsme holky cvičily a dělaly trochu agility.Pak jsme jim daly volno a holky se honily .Aida Adell i několikrát přeskakovala... Pak Janča připla Aidu a dala Adě konec a Aďa Aidu vodila :). Tak se vylytaly a šly jsme doprovodit Janču a domů.